martes, 2 de septiembre de 2008

PRETEMPORADA: COPA GALICIA

Y este fin de semana tenemos el primer partido, la ida de los cuartos de final de la Copa Galicia, será contra el ARQO Rianxo en Boiro (18:00 h, A Cachada). Será un buen partido para preparar la nueva temporada, y este año con dos caras nuevas en el equipo de primera división, Olivier Sánchez y Agustín Mouris, los dos procedentes de Noya.



La lista de convocaos es la siguiente:
COLOCADORES: Andrés y Eiras
RECEPTORES: Agustín, Iago, Victor y Olivier
CENTRALES: Fran, Pablo, Dani y Emilio
OPUESTO: Frigu
LIBERO: Chicho
El resto de emparejamientos de los cuartos de final son los siguientes:

  • CD Conxo - Tecnifont Voleibol
  • CV Ourense - Turismo de Vigo
  • Vigo Valery Karpin B - CIS Zalaeta

27 comentarios:

Anónimo dijo...

Weno este find tokará animar al ekipo los q no fuimos convocados...mmmm.Pero weno iremos de todos modos, total no hay nada q hacer jejeje xDD.

El chepe va deslumbrar este año como
el mejor central juvenil del riveira despues de pablo y todos podemos aprender de el con sus golpeos espectaculares a la vez q poko esteticos, y su nuevo estilo de sake q va ser la proxima tendencia en el voley pista mundial.

Anónimo dijo...

JUAN CARLOS:HOLA RAPACES!!! ¿ELOGO EU NON ESTOU CONVOCADO PARA O PARTIDO DE RIANXO?

Anónimo dijo...

Juan Carlos: alegrome moito de que o meu discípulo fran "el chepe" se animara a dar por fin o paso que lle vai levar o estrellato.eu estuben 6 anos dandolle clases particulares clandestinas no pueblo fantasma de podo asegurar que é un autentico prodigio de calidade seguridade no ataque e bloqueo.E nunca vira tantos pelos no peito.Eña,marxome co meu amigo afgano ó teito do vestuario do pabellón de ribeira,que imoslle facer un pouco cous-cous.

Anónimo dijo...

JEAN CLAUDE (O FRANCES DE BUAAAA):

E NON NOS OLVIDEMOS DE SET COHEN QUE TAMEN ESTA RECIBINDO CURSOS ACELERADOS NO POBO FANTASMAGÓLICO DE ORIENTACIÓN NA OSCURIDADE PARA MELLORAR A VISION PERIFÉRICA

Anónimo dijo...

Set cohen: euuuuuuu vouuuuumeeeeee

Anónimo dijo...

DOC LOVE: rapaces, eu non vou mais o pobo fantasma con peixe que pasei moito medo, e esa e unha estratexia para calzarnos a todos.

Anónimo dijo...

para falar conmigo hai que poñerse de pe

Anónimo dijo...

Doc no vuelvas a escribir haciendote pasar por mi.

.....................

Anónimo dijo...

Estou indignado coa lista para os partidos de copa galicia xa que non estou convocado.Pero estoume recuperando da miña lesion de rodela e este ano vou a realizar unha campaña inolvidable cun ekipo de aki das aldeas do monte. O ekipo vaise chamar BUUAA.C.V e xogo eu xunto con: Man dereita, Juan o de villargarcia, Fran chepe... e outras posibles incorporacions como as de Albertinho,ou Fuchofuchu.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

HAI QUE ANIMAR O EQUIPO ESTE SABADO

Anónimo dijo...

parar con juan carlos!!!!!!

Anónimo dijo...

Ya andamos borrando comentarios.
Si dejarais de escribir payasadas y os pusierais de acuerdo para ir todos a animar a los convocados para la copa nos irian mejor las cosas.A las 6 alli, todos dios con las manos en el puto aire.El bombo, ..........

mechas dijo...

puto pivot....jajajaj, calro qe si, el sabado rebentamos la cachadaaa!!

Anónimo dijo...

pivot yo no puse nada..tu como minimo, 3 cabron!

Anónimo dijo...

VAMOOOOOS!! HAI QUE ROMPER O MALEFICIO QUE TEMOS COS DE RIANXOOOOO!!!

Anónimo dijo...

eso é chavales que eu despois non quero aguantar a nadie os sabados pola noite en boiro que veñen a tocar os wevos ajajajaja
PODEMOSSS!!!!!!!!!!!! JAJAJAAJAJ

Anónimo dijo...

hoxe,na casa ramon martinez lopez da cachada,emitirase a pelicula "as bicicletas son para o veran"

Anónimo dijo...

hoxe,na casa ramon martinez lopez da cachada,emitirase a pelicula "as bicicletas son para o veran"

Anónimo dijo...

Anonimo non a armes tanto tio, deixa de montar follons.

mechas dijo...

R+F MAGENTA RIVEIRA 1-3 ARQO RIANXO

Anónimo dijo...

Cuando aparece lo de " aquiles dijo:"

Anónimo dijo...

POr favor, duas sillas na carpa xa son demasiadas eh, Alén, estas facendo algo?? Porqe si non deixame amin a silla qe aqui mando eu. Por favor brasi, arbitras ese partido???

Anónimo dijo...

que putada pero aun nos queda el partido del sabado

Anónimo dijo...

Por favor non entredes na carpa ohh, solo podo estar eu, sinon entra todo o mundo e non mola, pero por favor arbitra ese partido en pista 2,...........................( a los 5 mintos aparecen las dos xicas conocidas como " a tiro fijo " ) y entran en la carpa, intentas entrar y aquiles repite: aki solo podo estar eu.
Aquiles tambien piensa y dice, bueno eu non traballei nada pero teño fame e vou comer estes dous bocadillos.

Anónimo dijo...

Weno este novo persoaxe da paxina do clube chamado "aquiles" pareceme que vai eclipsar o despliegue mediatico do meu aprendiz Fran Chepe.
Pero non pasa nada porque agora mesmo vou falar con fran pa que en futuros entrenamentos dea a conocer os golpes maxicos como poden ser a " PALA ", un movimento que Chepe ten a capacidade de realizar con ambalas duas mans cun golpeo de costas a rede que despista o mais avispado bloqueador.Outro dos futuros golpes a mostrar e o saque dende a posicion de costado que eu mesmo puxen de moda na concentracion que tuven ca seleccion española antes de a final de voley playa na pista de Carragueiros contra o numero un do ranking " CORPO DEFORME " alias SERRADILLA.