lunes, 8 de septiembre de 2008

R+F MAGENTA RIVEIRA 1-3 ARQO RIANXO

Bueno, ya comenzó la movida... y algunos sin poder quitarnos las arenas de encima pero bueno, se lleva bien.
El derbi, pues que os voy a contar, un buen partido de sábado tarde. Mucho ambiente en el pabellón y buen rollo en el campo entre dos
equipos que se super conocen.


El Rianxo con eso gran muro que tienen como bloqueo y contra el que tanto nos gusta chocar y chocar... algún día romperá claro... de tantos choques, Y un poquito más ordenados en el campo que nosotros. Se nos calleron demasiadas bolas en el campo sin lucharlas como debíamos. Un 1-3 que nos sabe a poco y que nos deja poco margen de reacción pero hay que ir a por todas a la Guadalupe. (parciales: 19-25, 19-25, 25-15 y 24-26). En ese cuarto set ibamos 24-23 arriba y unas protestillas y pérdida de la concentración por alguna decisión arbitral y ala... pa casa...
Aún queda mucho trabajo y del bueno.

El resto de a jornada tuvo los siguientes resltados:

CD Conxo 3-1 Tecnifont Voleibol
Vigo Valery Karpin B 2-3 CI Zalaeta
CV Ourense 0-3 Turismo de Vigo

Fotos del partido pinchando aquí.

Saludos amigos

67 comentarios:

Anónimo dijo...

protestas si y con razon el set estaba ganado y no se por que el arbitro tuvo tanta prisa a pitar cuando estabamos hablando con el segundo arbitro pero bueno derrota merecida. si jugando tan mal dimos la cara por que no se va poder remontar?vamos coño carajo jodeeeeeeeeeeee nos vemos el sabado y que siga la fiesta que los derbis son la puta ostia jajajaj pero haber si acabamos con esta mala racha nos vemos o martes chavales

Anónimo dijo...

paliza en toda regla.El equipo va a necesitar muchos cambios si de verdad se quiere hacer algo decente.

Anónimo dijo...

Por favor non entredes na carpa ohh, solo podo estar eu, sinon entra todo o mundo e non mola, pero por favor arbitra ese partido en pista 2,...........................( a los 5 mintos aparecen las dos xicas conocidas como " a tiro fijo " ) y entran en la carpa, intentas entrar y aquiles repite: aki solo podo estar eu.
Aquiles tambien piensa y dice, bueno eu non traballei nada pero teño fame e vou comer estes dous bocadillos.

Anónimo dijo...

Weno este novo persoaxe da paxina do clube chamado "aquiles" pareceme que vai eclipsar o despliegue mediatico do meu aprendiz Fran Chepe.
Pero non pasa nada porque agora mesmo vou falar con fran pa que en futuros entrenamentos dea a conocer os golpes maxicos como poden ser a " PALA ", un movimento que Chepe ten a capacidade de realizar con ambalas duas mans cun golpeo de costas a rede que despista o mais avispado bloqueador.Outro dos futuros golpes a mostrar e o saque dende a posicion de costado que eu mesmo puxen de moda na concentracion que tuven ca seleccion española antes de a final de voley playa na pista de Carragueiros contra o numero un do ranking " CORPO DEFORME " alias SERRADILLA.

Anónimo dijo...

Las fotos no aparecen. ponerlo bien ya y ahora mechas eras un inutil jejejejje
que va solo un posturitas.

Anónimo dijo...

weno weno...me parece a mi o aki ai mucho cachondeo....mucho juan carlos mucho tal....xr ai a alguien que le va a caer 1 choto me parece a mi.xD.eso si si consegimos...k mechas ponga 1 al bigote...sino con k venga serradilla...k esta en la modalidad "REDE DE PESCA"voley playa en carrageiros.con sus colegas...LEON y ROMAN( n ruben).jaja

weno simplemte xr poner 1 pco d orden...xk dsd ks e fue juan carlos esto es 1 cachondeo.

Pd: mañana ala 8 y media

mechas dijo...

mecago en diola eh!!! qe las pongo a webo, lo qe pasa es qe ami me gusta el juego rapido para dejaroos en un uno contra uno!! a qe si eh migui ??jajajaja enga nos vemos en el entreno locos

Anónimo dijo...

SWATCH dijo...
Moito cachondeo con Juan Carlos,pero eu nunca serei quen de olvidar o meu encontro con el.
Corria mediados de decembro...
Unha espesa niebla que se adentraba no pabellon do pueblo fantasma impedia o correcto desenvolvemento do xogo.
De repente....
Unha luz iluminou todo o pabellón...
Era el...
Ninguen dos que estabamos ali dixemos nada,abraiados pola sua presencia.
Juan Carlos miroume e dixo:
-Non,non,a min ponmo en m.p.h(millas por hora),que ainda que me doi a rodela son a puta ostia.
Colleu un balón(hai lendas que din que era unha bola medicinal) e dispuxose a sacar.
O resto da historia xa a coñecedes.
Agora esta historia é un mito...
vós sempre recordaredes aquelo de "a min puxeronme o swatch"
e eu sempre recordarei ó mellor xogador que vin na miña vida.
Juan Carlos...Vuelve por favor.

Anónimo dijo...

A min puxeronme o SWATCH, e deronme unha camiseta por ser o que mais forte sacaba.
Ahora traballo para o goberno britanico en busca de novos talentos, son un axente 007.
Faleilles dun chaval coñecido como o MECHAS pero os meus xefes dixeronme que ese non lles valia porque solo era un posturitas.

O outro dia tiven q fuxir dos "COMUNISTAS-NAZIS", cando iva correndo polo deserto saiuseme a rotula do sitio, pero o = que Bruno ( irman de abel, o ome mais fuerte do mundo dispois de serradilla ), colokei a rotula no sitio cas miñas propias mans e logrei atravesar o deserto, correndo os ultimos 100metros contra Usain Bolt parando eu o crono en 9.58 segundos.

*puto pivot

Anónimo dijo...

non podo volver rapaces, e que no ultimo partido que xoguei en BUUAAAA, Lex luttor camufloume kriptonita en pó nun powerade e eu como tiña sede que viña de atacar unha bola por encima da varilla e clavala a 3.08, baixeino todo de penal, e dende enconces estou que non sinto os cadriles, doime 1 hummbrooo,as costelas e mais o húmero. sintooo chavales.

Anónimo dijo...

ide vacilar a vosa puta nai,poñedevos en serio.

Anónimo dijo...

E certo,eu invado.

Anónimo dijo...

Canto se fala de voleibol neste foro. da justo. será que non hay moito voleibol do que falar.

Anónimo dijo...

Eu solo son amigo dos bos

Anónimo dijo...

Eu son amigo de aquiles

Anónimo dijo...

Eu tamen

Anónimo dijo...

joder,son o unico que se leva mal con aquiles?

Anónimo dijo...

eu estuben con juan carlos e con fran el chepe nas dulces praias cariocas.Estiveron ali entrenando para xogar o circuito barbanza.Teño que dicir que juan carlos ten un ritmo no corpo de la ostia e que o chepe ten moitos pelos no peito.

Anónimo dijo...

e dejaros de meter con mis pelos y con juancar que es un tio de puta madre

Anónimo dijo...

APAGGGGGTADE QUI VOUUUUUUUU

Anónimo dijo...

fish,mech,putopivot....por favor...stop in the name of love!!

Anónimo dijo...

joder sempre me teño que preocupar eu por todo.

mechas dijo...

apaggggggtadeeeeeeeee quiiiiiii vouuuuuuuuuuuu!!!!!!!! uuuuuaaaaaauuuuuuu!!!!

Anónimo dijo...

que bien se lo pasan algunos,creo que se sabe de sobra quienes son los gilipollas,envidiosos.

Anónimo dijo...

ESTE E O PRIMEIRO COMENTARIO QUE POÑO ESTA SEMANA, E QUERÍA DECIR QUE AS VECES ESTÁ BEN RECORDAR A VELLOS AMIGOS CON UNHA PIZCA DE HUMOR, PERO TEMOS QUE AMODERAR UN POUCO PORQUE NOS ESTAMOS OLVIDANDO DE QUE ESTA E UNHA PÁXINA DE VOLEI, DECIR TAMÉN QUE NON ME GUSTAN OS COMENTARIOS DE "AQUILES"

A VER SI NOS POÑEMOS A REALMENTE O QUE IMPORTA O VOLEI, (ALGUNHA BROMA DE VEZ EN CANDO NON VEN MAL) PERO TAMPOUCO PODEMOS SATURAR A PÁXINA DE CHORRADAS.

ESTE ANO TEÑO MOITAS ESPERANZAS DE QUE MELLOREMOS TODOS OS EQUIPOS, EN ESPECIAL O DE SEGUNDA MASCULINO E O JUVENIL FEMENINO. ESPERO PODER VER AS NOSAS SENIORS NA FASE DE ASCENSO (QUE O MERECEN) E QUE O EQUIPO DE PRIMEIRA MASCULINO ESTEA O MAIS ARRIBA POSIBLE, E MOITO ANIMO O JUVENIL MASCULINO QUE ESTE ANO TEMOS A VARIOS QUE EMPEZAN E ESPERO QUE O FAGAN MOI BEN, E NON NOS OLVIDEMOS DE QUE TEMOS PENDIENTE A CREACIÓN DE UN EQUIPO INFANTIL FEMENINO, PARA O QUE NECESITAMOS A AXUDA DE TODO AQUEL QUE POIDA XA QUE AS PEQUENAS TEÑEN UNS HORARIOS OS QUE A XENTE QUE TRABALLA NON PODEMOS ESTAR CON ELAS, ASI QUE AQUEL QUE SE SINTA CON ANIMOS DE VOTAR UNHA MAN QUE NOS AVISE OU O ARAÑA OU A MIN.

Anónimo dijo...

falemos de volei pois.
sinceramente,non creo que as senior merezan a fase de ascenso pois (sendo realistas) non teñen un bo equipo.E non o merecen porque tampouco é que se esten matando,incluso diria que son as que mais pasan de todo,ainda que elas non sexan capaces de velo.

Anónimo dijo...

PODE SER, EU PENSO QUE SI UN EQUIPO ESTUBO APUNDO DE CONSEGUIR IR A FASE DE ASCENSO, FOI POR ALGO, BEN E CERTO QUE ALGUNHAS XOGADORAS NON ESTUBERON COMPROMETIDAS POR MOTIVOS DIVERSOS, PERO HAI OUTRAS QUE SEMPRE ESTAN O PE DO CAÑON E CREO QUE O MERECEN E TAMEN O MERECE O ARAÑA QUE SEMPRE O DA TODO, E O ANO PASADO SUPO GESTIONAR MOI BEN O QUE TIÑA. DIS QUE NON O MERECEN PERO OS RESULTADOS DO ANO PASADO ESTÁN AHÍ.

Anónimo dijo...

Merecemos os de segunda a fase de ascenso e imos a conseguila.

Cal é a pagina no rianxo q lla armo.

Anónimo dijo...

Entrenamientos de 2ª ya, y a poder ser los lunes y los jueves.
Pedir pabellon.Mañana a que hora es la reunion?¿

Anónimo dijo...

No tiene wueboooooos!!!! pataplaaaafffff!!!! (boteyazo)

Anónimo dijo...

Ya me direis quien ha sido el listo que ha sido ¡¡¡pegad lineeeeaaaaa!!! que me cargo al primero que pegue diagonaaaal!!!!!

Anónimo dijo...

No mola que os hagais pasar por mi

Anónimo dijo...

Hola peixe! dende que non coincidimos na serie O.C. teño un revulir dentro da miña ialma, e que nunca podrei olvidar o dia que te coñecin nas praias de California, eu cando te vin baixo os raios do solpor,ivas nadando como peixe que es, nese mesmo intre supen que ivas a ser meu e que estabamos feitos para ser a parella d´ouro da serie, mais tarde baixo o meigallo da lua e tomando uns caipirinhas e bailando unha lambada foi cando dixeches oooh Set que non se acabe esta noite amántica... sempre a recordarei como a noite que coñecín o meu sweet love fish.

Califooooooooorniaaaaaaaaaaa!!!

Anónimo dijo...

NON PODO OCULTAR A MIÑA LEDICIA ANTE ESTAS PALABRAS TAN ENGAIOLANTES QUE ME DEDICAS, NON TE PREOCUPES MON AMOUR, QUE XA PRONTO VAI A EMPEZAR A NOVA TEMPADA DE O.C. CON NOVEDADES QUE VAN A ENCHER DE SAUDADE, TEMOS A UN NOVO ACTOR QUE PROVEN DO CINE AFGANO CHAMADO SAID AL-JUANCARLD, E DIXERONME OS GUIONISTAS QUE VAS A TER QUE FACER UNHA ESCENA DE HOT SUMMER NIGHTS CON EL.


CALIFOOOOORNIAAAAAAAAAA!!!

Anónimo dijo...

jajajajaja
buenisimo
peixe puto crack!!!!!!

Anónimo dijo...

como me entere de quien se esta aciendo pasar por mi se va a enterar de quien es el verdadero pivot.
Va en serio.

Anónimo dijo...

esixo a capitania

Anónimo dijo...

a k empiezo a las ostias


"puto pivot"

Anónimo dijo...

Van a rodar cabezaaaaaas






Raul selección!

Anónimo dijo...

pivot,vete al medico o automedicate algo.

Anónimo dijo...

pivot, pejate 1 tiro

Anónimo dijo...

Fundación de sexólogos DOC LOVE ofrece ayuda humanitaria para chicas necesitadas interesadas llamen al
690073838 (24 h.)

Anónimo dijo...

¡A min funcionoume!

Anónimo dijo...

A min tamén

Anónimo dijo...

¡E a miin!

Anónimo dijo...

pois a min non.joer,nin asi.

Anónimo dijo...

Dais asco.
Pivot no kiere que raul vaya a la selecion osea que os salió mal el comentario haciendos pasar por el.
Muy graciosos pero ninguno se lo dice a la cara.Mucho valiente por el foro.
Pero el dice si puso o no los coemntarios, y esta vez no los puso.

Anónimo dijo...

-CENTRO DE DEPILACION "FRAN EL CHEPE "-
OFRECEMOS METODOS SEGUROS PARA LA RASURACION TOTAL DEL VELLO CORPORAL. GARANTIAS ABSOLUTAS. DEPILAMOS CUALQUIER ZONA EXCEPTUANDO SOBAQUILLOS. DISCRECION ASEGURADA

interesados: 620633616

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Bueno, yo voy a opinar un poco de voley si no les molesta...
Espero que hoy vayamos a entrenar con un poco mas de ganas que el miercoles, creo que esta pretemporada esta siendo peor que la del año pasado pero todavia queda mucho y hay que laburar...
Pero no es excusa para perder partidos, maña hay que darlo todo y ganar como sea, en lo posible tres- cero sino!!!!!...
Nos vemos en la pista.

Anónimo dijo...

victoria = 500 euros + cena de celebración.....hay que entrenar a muerteeeee

Anónimo dijo...

jodr....ya yevo 6....kreo k oi n voi rendir en el entreno


(the chepe)

Anónimo dijo...

estoy de acuerdo con lo que dices emi,hay que salir a morir al campo pero sobre todo si perdemos tampoco podemos bajar la cabeza xq acen buena falta 2semanas para estar rodados,pero esto no es excusa para ganar la eliminatoria,vamos a dar el centenariazo!

Anónimo dijo...

OH SI ME CORRO

Anónimo dijo...

OH SI ME CORRO

Anónimo dijo...

hoxe pola noite durmimos todos en casa de emilio,nada de ir a cantar a rianxeira por ahi

Anónimo dijo...

happy birthday in paquito

Anónimo dijo...

WRUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anónimo dijo...

misa no entender atravesamo-lo nucleo

Anónimo dijo...

este papel es tuyo o me da a mi la impresión?

Anónimo dijo...

sabedes o de obi-wan?
vai casar con terelu campos e o monxe tibetano young-wein-yan-charles (de orixe angolo-togoleño-marrocosudanés) vai oficiar a ceremonia.as damas de honor son la mujer barbuda dominique wilkins "el chepe" e latin lover "doc".Noraboa ós mozos!!!!

Anónimo dijo...

cando empezamos a rodaxe, set cohen? estou impazente por escoitar os teus enfeitizantes bisbexos seductores na miña orela.. peixe non teñas celos que tamen teño unha porcion de banana afgana para ti, meu ben
Salam Malikun

Anónimo dijo...

O meu corazon refunca sen parar ante estas mostras de agarimo que me propinas gratuita e apaixoadamente.
Pronto empezaremos miña anduriña...
pero advirtoche que vaias preparando exercicios bucales porque eu arreo moita candela.


Malicum salas tiii

Anónimo dijo...

XA VEXO O BEN QUE O MONTADES OS DOUS.

EN FIN... EU DEIXOOO A CAPITANIAAA!!!



CALIFOOOORNIIIIIAAAAAAAA!

Anónimo dijo...

Non te vaias meu peixiño que todo o meu querer e para tiii. non penso votar a perder esta relación tan profunda que temos por unha noite tola con Said.

sabes de sobra que o que mais anelo son os teus beizos.



VIVA NACHO VIDAL!!! a lenda que se correu de boca en boca

Anónimo dijo...

E X AKI O SEPTEMBER??

Anónimo dijo...

APAGTAADE QUIII VOOOOOOOOOOUUUUUUUUUU